środa, 16 kwietnia 2014

OH VALERIE ! czyli Zień dla Tubądzina !



Motyw rysowanej dziewczyny już dawno zwrócił moja uwagę.
Teraz mogłam go wykorzystać i zrobiłam to bez chwili zastanowienia ! :)
8 elementowy dekor o cudownej nazwie Valerie prezentuje się niezwykle pięknie, dlatego też w projektowanej przeze mnie łazience musiał zając godne, centralne miejsce pod prysznicem ! :)
Aby nasza Valerie nie była sama i samotna postanowiłam połączyć ją z kobaltowym dekorem równiez z tej samej serii który jest niezwykle wypukły. Aby nie było zbyt słodko postanowiłam że podłoga będzie przeciwieństwem białych, błyszczących płytek ściennych .
Dlatego też do naszej Valerii wybrałam podłogę również Tubądzina- gresową imitująca beton. Jest ona niezwykle szorstka i industrialna ale w tym wypadku zapanuje nad połyskliwa łazienką !
Dodatkowo na suficie oraz jednej ścianie w łazience pojawił się grafit po to aby podbić kolorystycznie całą łazienkę.

I jak Wam się podoba?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz