czwartek, 7 marca 2013

projekt i realizacja łazienki

Łazienka ta znajduje się w jednym z nowoczesnych wrocławskich mieszkań.
Założeniem projektu była jasna, przytulna łazienka z nutą " czegoś innego" .
Dużo lepiej projektowało mi się tą łazienkę ze względu na to iż od dłuższego czasu znam już inwestora, dlatego też wiedziałam jakie są upodobania, na co muszę zwrócić uwagę.

Nie będę opisywała etapów projektowania, gdyż do każdego projektu podchodzę indywidualnie, staram się zawsze dopasować do klienta, dlatego też moja praca odbywa się na kilka różnych sposobów.

Wybór płytek, był niemal oczywisty. Już od pierwszego spojrzenia, urzekły Nas szklane dekory, z zatopionym niesamowitym motywem. Również na płytkach podstawowych pojawia się motyw, jednak o ile w sklepie był on widoczny to w łazience trzeba się naprawdę przyjrzeć aby go zobaczyć. Tak więc jest i nutka tajemniczości w tych płytkach.
Dekory początkowe miały być intensywnie czerwone i energetyczne, jednak po poszukiwaniach, złoto połączone z bielą dawało efekt naprawdę szlachetny.



WIZUALIZACJE:




Łazienka oczywiście różni się układem od tego który zaproponował deweloper. 
Wprowadziliśmy małe zmiany które znacznie poprawiły jej funkcję jak również zyskaliśmy dodatkową przestrzeń, ze względu na to iż łazienka nie jest zbyt duża, cenny jest każdy centymetr kwadratowy. Czasem proste zmiany, dają świetny efekt. 

REALIZACJA:







Podczas realizacji w projekcie zaszła zmiana, gdyż inwestorka zrezygnowała z półek, i postanowiła  pozostawić tylko jedna która wynikała z geberitu, co jednak w żadnym stopniu nie zmienia charakteru łazienki. ( można to zobaczyć na wizualizacjach które Wam  przedstawiam i na zdjęciach z realizacji) 

Z góry przepraszam w imieniu mojego aparatu za żółty odcień zdjęć.

Trudno jest mi dokładnie opisać ten projekt, dlatego jeśli macie jakieś pytania-piszcie, chętnie odpowiem ! 
mam nadzieję iż łazienka w złocie i bieli spodoba się tak bardzo jak i mnie !
Pozdrawiam Was !
M. 


1 komentarz:

  1. Twoje Projekty powalają mnie;) Bardzo mi się u Ciebie podoba, ja również wybrałam u siebie łazienkę w ciepłych kolorach beżowych, białych z dodatkiem złotej mozaiki:) I jest faktycznie ponadczasowe i ciepłe rozwiązanie;) Chociaż nie ma super zdjęć, bo brak aparatu zapraszam Cię do obejrzenia u mnie łazieneczki:)
    http://uwielbiamczarowac.blogspot.com/2013/02/moja-mala-lazienka.html

    OdpowiedzUsuń